Dzisiaj jest: 18.12.2018, imieniny: Bogusława, Gracjana, Laury

Rodzaje stron internetowych

Dodano: 5 miesięcy temu Czytane: 207 Autor:

Jakie są rodzaje stron internetowych

Rodzaje stron internetowych

Rodzaje stron internetowych – przede wszystkim strona internetowa powinna być widoczna na komputerach stacjonarnych, oraz urządzeniach mobilnych, czyli inaczej mówiąc strona musi być responsywna.

 

Na chwilę obecną jest wiele platform na których możemy zbudować własną stronę internetową. Do najbardziej popularnych platform do tworzenia stron internetowych są bez wątpienia joomla, i wordpress.

 

Swoją popularność zawdzięczają między innymi szerokiej gamie motywów, które można zastosować na własnej stronie, ale także w/w platformy posiadają niezliczoną liczbę wtyczek, dzięki którym możemy wzbogacić swoją witrynę o rożne funkcjonalności.

Systemy cms, czyli inaczej system zarządzania treścią, to na dzień dzisiejszy wręcz obowiązek, kiedy buduje się własną witrynę internetową.

 

Oprócz joomla, i wordpress mamy również autorskie cms, np. od firmy akosoft, dzięki czemu pozycjonowanie strony internetowej staje się zdecydowanie łatwiejsze. Portal internetowy atrakcyjnafirma.pl działa właśnie na cms od firmy Akosoft.

 

Czy wykonanie strony internetowej cms jest trudne?

 

Nie ma rzeczy niemożliwych, ale trzeba pamiętać, że zbudowanie strony internetowej o najnowsze standardy wymaga specjalistycznej wiedzy, aktualizowania określonych modułów, aby strona internetowa była jak najlepiej widoczna w sieci Internet.
 

Oczywiście zachęcamy do samodzielnego tworzenia stron internetowych, ale jeśli nie mamy na to czasu, lub jest to dla nas zbyt trudne, to warto skorzystać z profesjonalnych rozwiązań, które świadczymy dla Klientów biznesowych od 2012 roku.

 

Jeśli jesteś zainteresowany szczegółami budowy strony internetowej, to serdecznie zapraszamy do kontaktu:

 

telefon: 517-086-167, lub email: biuro@atrakcyjnafirma.pl

Źródło: atrakcyjnafirma.pl
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.