Dzisiaj jest: 18.12.2018, imieniny: Bogusława, Gracjana, Laury

Katalog SEO

Dodano: 5 miesięcy temu Czytane: 288 Autor:

Czym są katalogi SEO

Katalog SEO

Katalogowanie SEO – jest to jeden z podstawowych elementów pozycjonowania strony internetowej w internecie. Katalogów firmowych jest bardzo dużo w sieci, ale trzeba zwrócić uwagę na ich jakość.

Dzięki odpowiednim programom jesteśmy w stanie sprawdzić atrakcyjność danego katalogu SEO. Jeśli nie mamy takiej możliwości, to należy skorzystać z usług firmy, która świadczy takie usługi.

 

Katalogi SEO to powszechnie znana nam prezentacja NAP, dzięki której widoczne są dane teleadresowe firmy, oraz podstawowe informacje na temat usług, i produktów danej marki.

 

Atrakcyjnafirma.pl działa na rynku katalogów SEO od 2012 roku.

Od tamtego czasu bardzo dużo się zmieniło, i katalogi firmowe zyskały nowe funkcjonalności, które w swojej ofercie mają również ofertę link building, czyli linkowanie zewnętrzne, i wewnętrzne strony internetowej.

 

Do ilu katalogów SEO powinna być dodana moja strona internetowa?

 

Nie jest ważne ile, ale jaka jest jakość katalogowania strony internetowej, czy też katalog nie stał się wysypiskiem spamu internetowego. Katalog SEO z prawdziwego zdarzenia jest bardzo często aktualizowany, a także taki, który daje najwięcej informacji do umieszczenia na temat danej firmy, począwszy od danych teleadresowych, skończywszy na opisach, oraz możliwości dodania fraz kluczowych, po której dana firma będzie lepiej widoczna w internecie.

 

Ile mnie będzie kosztowało dodanie mojej firmy do katalogów SEO?

 

Jeśli chodzi o poniesione koszty, to zazwyczaj jest to kilkaset złotych na 12 miesięcy, przy czym często są promocje, że zyskujemy kolejne 12 miesięcy gratis.
 

W celu szczegółowych informacji dotyczących katalogów firmowych serdecznie zapraszamy do kontaktu:

 

telefon: 517-086-167, lub email: biuro@atrakcyjnafirma.pl

Źródło: atrakcyjnafirma.pl
Polecane
Zapisz się do newslettera:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach marketingu usług i produktów partnerów właściciela serwisów.